PpcProtect

Vajinismus Tedavisi - Op. Dr. Yasemin Yıldız - Tv Programları

Op. Dr Yasemin Yıldız Katıldığı Programlarda Vajinismus Tedavisi ile İlgili Önemli Bilgiler Veriyor.

TV PROGRAMLARI

Dr. Yasemin Yıldız'ın Katıldığı TV Programları

Show Tv - Hayat Güzeldir

Hayat Güzeldir Programı'nda "vajinismus, vajinismusun nedenleri, vajinismusun evlilik üzerindeki etkileri, vajinismusun nasıl tedavi edildiği, vajinismus tedavi süresi ve tedaviye etki eden faktörler" hakkında önemli bilgiler verdim.

Beyaz TV - İyi ki Varsın

İyi ki Varsın Programı'nda "vajinismus belirtileri, vajinismusun tedavisi, vajinismusun neden olduğunu, vajinismusun nasıl tedavi edildiği hakkında önemli bilgiler verdim.

Lifetime Channel - Yaşamak Ne Güzel

Sevgili Dr. Nihat Dik ve Burcu Esmersoy’un sunduğu Yaşamak Ne Güzel programına konuk oldum. Vajinismus hastalığını, nasıl oluştuğunu, tedavisini konuştuk.

Show TV Kendine İyi Bak

Vajinismus hastalığına dair merak edilen soruları ve sık görülen vajinismus belirtilerini Kadın Hastalıkları ve Doğum Uzmanı Op. Dr. Yasemin Yıldız Ebru Akel'in konuğu olduğu programda anlatıyor.

360 TV Sağlıklı Yaşam

360 TV Sağlıklı Yaşam programına konuk olan Op. Dr. Yasemin Yıldız, “vajinismus nedir?”, “vajinismus tedavisinde neler yapılır?” ve vajinismus tedavisi ile ilgili soruları yanıtlıyor.

Show TV, Hayata Dokunmak Lazım

Vajinismus nedir? Vajinismus tedavisi ile ilgili Show TV, Hayata Dokunmak Lazım programında Ebru Akel ve Osman Müftüoğlu’nun konuğu Op. Dr. Yasemin Yıldız Vajinismus konusunda bilgiler vermiştir.

Vajinismus Tedavisi İzle - Erkan Tan - Op. Dr. Yasemin Yıldız

Erkan Tan’la Başkentten, TV8

Yasemin Yıldız katıldığı Erkan Tan’la Başkentten programında hamilelik, gebelik ve sezeryan ile ilgili soruları yanıtlıyor.

Vajinismus Nedir İzle - Kanal A

Yaşam Terapi, Kanal A

Yasemin Yıldız Kanal A’da katıldığı Yaşam Terapi programında vajinismus, vajinismus tedavi yöntemleri ve risk faktörleri hakkında detayları yanıtlıyor.

Ender Saraç ile Sağlıklı Günler, Kanaltürk

Kadınlar neden normal doğumdan korkar? Normal doğum korkulacak bir doğum şekli midir? En sağlıklı doğum şekli hangisidir? Aklınıza takılan tüm soruları Op. Dr. Yasemin Yıldız Sağlıklı Günler Programı'nda yanıtlıyor.

Vajinismus Tedavisi İzle - Gülben Ergen, TRT-1

Gülben Ergen, TRT-1

Op. Dr. Yasemin Yıldız TRT-1 TV kanalında yayınlanan Gülben Programına canlı yayın konuğu oldu.

Op. Dr. Yasemin Yıldız

Siz de vajinismusu yenebilir ve başarı hikayenizi bizimle paylaşabilirsiniz. Unutmayınız, vajinismus tedavisi %100 olan bir durumdur.

Muayenehanemizi arayarak ilk görüşme randevunuzu alabilirsiniz.

Randevu ve Danışma Hattı: